Kategoria: Nastolatki

Przepustka

Stefan wziął ślub z Haliną w połowie grudnia, a już na początku stycznia dostał powołanie do wojska, tak że nie zdążył się nacieszyć swoją młodą i bardzo seksowną żoneczką. Dopiero po przysiędze dostał pierwsza przepustkę i napalony jak cholera jechał pociągiem do domu. Żona czekała za nim na dworcu i szybkim krokiem poszli do swojego gniazdka.
Ledwo weszli do mieszkania, już Stefan zaczął dobierać się do swej żoneczki. Szybkim ruchem zdjął jej bluzkę, pod którą nie miała stanika i chwycił … Czytaj dalej

Instruktorka

Mam na imie Gosia i jestem instruktorka kursu plywackiego. Prowadze kursy dla ratowników plywackich. Wiem, ze podobam sie mezczyznom. Mam doskonala figure – dzieki mojej pracy i nie musze liczyc kalorii. Bardzo lubie moja prace. Laczy moje zamilowanie do wody z przyjemnoscia obcowania z mlodymi, wysportowanymi najczesciej mezczyznami. Jestem mezatka i jestem zadowolona z zycia. Mam wszystko czego mi trzeba, no, moze nie wszystko. Czasem brakuje mi przygód i emocji, ale na to tez mam sposób. Wielu moich kursantów reaguje … Czytaj dalej

Pani Kasia

Kasia ma 35 lat jest znajomą mojej Mmy.Zawsze mnie podniecał pamiętak jak jako gówniaż często sie onanizowałem myśląc o niej.Ma całkiem fajne pierśi niezadurze niezamałe,czarne włosy średniej długości prześliczny durzy tyłeczek poprostu cudowny. Pewnego dnia matka poprosiła mnie zebym poszedł pomóc kasi w przemeblowaniu (kasia rozstała sie z męrzem pare lat wcześniej) zgodziłem sie bo ją lubiałem.Poszedłem do niej następnego ranka i zaczeliśmy przemeblowanie .Wyglądała jak zwykle świetnie była ubrana w dżinsy biodrówki cudownie opinające jej pupe i czerwoną obcisła … Czytaj dalej

Moje doświadczenie

Mąż od dłuższego czasu zamęczał mnie abym napisała opowiadanie, najlepiej realnie opisujące moje własne przeżycia. Wreszcie uległam i spróbuję co nieco opisać, a jak mi to wyszło ocenicie sami.
Było to już kilka ładnych lat temu. Przez sporo lat małżeństwa wystarczaliśmy sobie (tak mi się wydawało) i nawet nie myślałam o odmianie. Któregoś dnia Waldek pokazał mi ogłoszenia par szukających innych w wiadomym celu i nieśmiało zaproponował abyśmy spotkali się z parą. Moja pierwsza reakcja była przewidywalna, obraziłam się na … Czytaj dalej

Pani z agencji

Siedziałem w mieszkaniu i czekałem. Dzisiaj były moje 19-te urodziny i postanowiłem sprawić sobie prezent. Tym prezentem miała być dziewczyna. Wstyd przyznać, ale byłem jeszcze prawiczkiem. Dlatego też uznałem, że nadszedł właśnie moment, aby ten stan rzeczy zmienić. Aby ten pierwszy raz był naprawdę szczególny potrzebowałem dziewczyny, która znała się na rzeczy. Postanowiłem skorzystać z usług panienki do towarzystwa. Zadzwoniłem więc do agencji i zamówiłem wizytę domową. Po około 20 minutach rozległ się dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. W drzwiach … Czytaj dalej

Dziewczyna mojego brata

Dziewczyna mojego brata spodobała mi się od pierwszej chwili, w której ją zobaczyłem. Była niewysoką brunetką o bardzo kobiecych kształtach. Ubierała się w oryginalny i jednocześnie podkreślający jej wdzięki sposób. Była zupełnym przeciwieństwem do wychudzonych w większości i ogólnie podobnie wyglądających koleżanek ode mnie ze szkoły. Zdawałem sobie doskonale sprawę z tego, że o takiej lasce mogę co najwyżej pomarzyć. Mój starszy brat poznał ją na serwisie społecznościowym PokazCialo.pl i tak się jakoś dalej ich znajomość potoczyła. Ze świata wirtualnego … Czytaj dalej

Mazury

Witam. Zaznaczam że opowiadanie jest prawdziwe!Opisuje ono mój pierwszy raz.
Miałem wtedy 19 lat. Wraz z przyjaciółmi wybraliśmy się na mazury pod namiot.Na początku grupa wyjazdowa liczyła 6 osób.Radek z Agatą, Marcin z Moniką, Daniel i ja. Po przybyciu na miejsce rozpakowaliśmy swoje rzeczy i ustawiliśmy namiot(jest duży na 18 osób) także wszyscy mieliśmy spać w tym jednym. W środku namiotu znajdują się 3 sypialnie 2osobowe i duuży przedsionek(będzie to istotne w dalszej części opowiadania)Nadszedł wieczór więc oczywiście grill. W … Czytaj dalej

Kierowca Janek

W firmie mamy 3 zawodowych kierowców, pan Władysław jeżdżący Fordem Mondeo, kierowca Dyrektora, Pan Krzysio, jeżdżący również Fordem Mondeo, kierowca mój i pracowników technicznych i Pan Marian, kierowca samochodu Ford – Transid. W tym tygodniu jest duża wystawa sprzętu za granicą, na którą pojechał Dyrektor, biorąc służbowy samochód i Pana Władysława oraz Pana Mariana z dużym Fordem i sprzętem, a pan Krzysio, będąc na urlopie skręcił nogę.… Czytaj dalej

Nad morzem

Jestesmy nad morzem i po kolacji wybralismy sie na spacer by zobaczyc zachod slonca. Spacerujemy trzymajac sie za rece i przytulajac. Cieple fale obmywaja nasze stopy. Gdy nadchodzi zachod siadamy w glebi plazy i ogladamy go sluchajac szumu morza. Wstajesz by pojsc do domu ale ja cie zatrzymuje majac inne plany. Stajesz w rozkroku nade mna z usmiechem czekajac na rozwoj wypadkow. Reka gladze cie po nodze jadac po lydce do gory pod spodnice az do uda potem po brzuszku … Czytaj dalej

Niezapomniane wakacje

Cała ta historia wydarzyła się w upalnej Kalabrii na południu Włoch we wrześniu 2007r.
Przebywałem tam z moją dziewczyną Kasią na zorganizowanym pobycie w jednym z tamtejszych hoteli, dokładnie spędziliśmy tam 6 nocy i 5 dni.
Ja i moja dziewczyna jesteśmy razem już 7 lat, uwielbiamy się kochać i spełniać nasze fantazje erotyczne.Do tamtego czasu wszystko działo się jedynie w naszej wyobraźni.Jednak wrzesień 2007r. odmienił nas na zawsze.
W hotelu pracował bardzo przystojny kelner, facet w typie mojej kobiety.W ciągu … Czytaj dalej